Home » » Nazan Öncel - Aşkitom 2015 Mp3 Dinle ve Sözleri Yeni

Nazan Öncel - Aşkitom 2015 Mp3 Dinle ve Sözleri Yeni

Posted by Online Güncel Müzik ve Şarkı Dinle on 4 Temmuz 2015 Cumartesi

NAZAN ÖNCEL AŞKİTOM
Uzun zamandır sessizliğini koruyan ve bu sessizliğini yeni single parça ile bozan nazan öncel yepyeni parçası ile yaz ayına damgasını vuracak gibi gözüküyor yeni parçası olan aşkitom adlı parçası sizlerle..

Aşkitom adlı parçası Mayıs 2015 yılında hayranları ile buluşturmuştur ve albümün cıkış parçası aşkitom iyi bir dinlenme almayı başarmıştır.Aşkitom adlı albümü dinlemek için lütfen müzik marketlerinden orjinal kasetini alıp dinleyebilir ve hayranı olduğunuz sanatçıya bu şekilde destek verebilirsiniz..

iyi dinlemeler.

Yalnızım Evimdeyim Geçenin Köründeyim
Yalnızlığa ısınmış Olmadı  Kimlerdeyim
Fındık Fıstık Değil Bu Aşkın Ta Kendisidir Bu
Bizle Kim Uğraşırsa Bozarım Ben Bu Oyunu
Aşkitom, Anlamadın Sen Yoksa Dağılmazdım Ben
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Anlatayım Ben
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
İkimiz Bir Olalım Sarılıp Uyuyalım Aşkısı Aşkitom

İnsan Ağlarkan Bile Gülermiş Gibi Yapsa
Mutlu Sanıyorlar Seni Rol icabı Olsada
Bir Yanlışlık Olmasın Aşk Yolcusu Kalmasın
Bu Yolları Kim Takar Hayat Sensiz Akmasın

Aşkitom Seviliyorsun Vallah Özleniyorsun
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Bekleniyorsan
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
Sarışın Sarışın Uzaklara Dalışın Aşkısı

Aşkitom Anlamadın Sen Yoksa Dağılmazdım Ben
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Anlatayım Ben
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
İkimiz Bir Olalım Sarılıp Uyuyalım Aşkısı Aşkitom

Google'da aranacak Kelimeler: Nazan öncel dinle,nazan önce aşkitom dinle,nazan öncel aşkısı dinle,nazan öncel albüm dinle,nazan öncel 2015 dinle,aşkitom parçasını dinle


0 yorum:

Yorum Gönder

.comment-content a {display: none;}