Home » » Gökhan Uzunali - Yüreğune Yaz Beni Mp3 Dinle ve Sözleri

Gökhan Uzunali - Yüreğune Yaz Beni Mp3 Dinle ve Sözleri

Posted by Online Güncel Müzik ve Şarkı Dinle on 6 Temmuz 2015 Pazartesi

GÖKHAN UZUNALİ
Temmuz 2015 yılında yeni  bir single parça ile bizlerle olan yeni bir şarkıcı gökhan uzunali sizlerle sözleri ve arka fon müziği ile dinmeye değer bir parça ..

Tek parça ile 2015 yılına giriş yapan şarkısı Trabzon yöresine yönelik laz olarak seslendirmektedir..Yüreğune yaz beni adlı parçası sizlerle poll prodoction yapımcılığını üstlenmiştir..

Albümü satın almak için: Tıklayınız..



yüküm varki kumar derdim var tomar tomar
kimse bilmez derdimi gezerim kenar kenar o
ne olu sevdigim ne olur
sende sevsen az beni
duyurmadan kimseye
yüregine yaz beni

yare bulu gönlünde çiçek açar zerdali
her gören aglar beni ben bir garip sevdali
sende sevsen az beni
duyurmadan kimseye
yüregine yaz beni

Google'da aranacak kelimeler: Gökhan uzunali dinle,gökhan uzunali şarkı sözleri,gökhan uzunali yuregune yaz beni dinle,yuregune yaz benu dinle,yuregine yaz dinle


1 yorum:

.comment-content a {display: none;}