Home » » ikikardesh feat. Koray Albayrak - Yine Yine Yanlışa Dinle

ikikardesh feat. Koray Albayrak - Yine Yine Yanlışa Dinle

Posted by Online Güncel Müzik ve Şarkı Dinle on 1 Haziran 2018 Cuma

ikikardesh yepyeni parcasi ile bizlerle daha once bana ne adli parcasi youtube.com da milyonlara ulasmis parca idi bu sefer farkli olarak feat yapiyorum Koray Albayrak ile ikikardesh yine yine dinle youtube.com da video klip yayinda kisa surede milyonlara ulasan video klip izlenmeye begenilmeye devam ediyor Soz ve Muzik Koray Albayrak a aittir video klip yonetmenligini ustlenen ise Cem Ildem olmustur yine yine sarki sozleri


ikikardesh Yine Yine sarki sozleri

Her günü bir kenara bırakıp
Yarına doğru bir yol alırken
Geçmişin üzerine su atıp
Geleceğin ateşine kavrulurken

Yine yine yanlışa ben bastım
O çorak yolları sel bastı
Sana göre dünya rengarenk
Ben göremiyorum bu bir haksızlık

Kul olayım kölen olayım
Sen oryantali al ver halayı
Yan yanayım yar sana yanayım
Kabul tutmaz ki her yarayı

Güneşim yarında
Günah dolar içim anında
Ah buna pişmanımda
Kurtulamıyorum inadımdan

Git arkana bakma
Geriye izlerini bırakma
Yar kalbini kimseye açma
Metropolde Kerem Aslı’yı takmaz

Sokak güneşi gölgeliyor
İnsanlar yalandan söz veriyor
Vicdan denen bir gösteri yok
Varoşun dünyaya öfkesi bu


0 yorum:

Yorum Gönder

.comment-content a {display: none;}