Home » » Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Mp3 Dinle ve Şarkı Sözleri Yeni

Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Mp3 Dinle ve Şarkı Sözleri Yeni

Posted by Online Güncel Müzik ve Şarkı Dinle on 1 Ağustos 2015 Cumartesi

ASLIZEN
2015 yılında ilk single parçasını cıkaran aslızen tarzı oldukça etkileyici ve şarkısının sözleri yıldız tilbe ile düet karışımı bizlerle oluyor sevemedim ayrılığı adlı albümün ilk cıkış parçası sizlerle..

2015 yılında en çok dinlenenler listesinde yerini kısa sürede almayı başaran aslızen bu albüm için ne tür parçalar ekleyecek hepsi ve merak ettiginiz tüm sorular çok yakında cevap bulacaktır sesi yıldız tilbe'ye o kadar yakın ki bi an yıldız tilbe mş dinliyorum diye şaşırmakta kaldım.

Albümü indirmek için: Tıklayınız..



Google'da aranacak kelimeler: Aslızen dinle,aslızen albüm dinle,aslızen 2015 dinle,aslızen sevemedim ayrılıgı dinle,sevemedim ayrılıgı albüm dinle,aslızen sevemedim ayrılıgı şarkı sözleri


0 yorum:

Yorum Gönder

.comment-content a {display: none;}